Uit het klantonderzoek 2022 bleek veel tevredenheid onder een groot deel van de cursisten én veel betrokkenheid om met Scholen in de Kunst mee te denken hoe het beter kan. Het onderzoek bood dan ook aanknopingspunten voor verbeteringen. Daar hebben we direct een begin mee gemaakt!
Wellicht is het je opgevallen?
- Er staan regelmatig kleine attenties op de balie bij de klantenservice, zoals onze duurzame zadelhoesjes.
- We promoten meer samenspel door het actiever onder de aandacht te brengen, bij bestaande en nieuwe klanten.
- Het gebruik van lokalen - buiten lesuren om - door cursisten is toegenomen.
- We hebben ons cursusaanbod en de lesvormen onder de loep genomen. Voor het seizoen 2023-2024 betekent dat er duidelijkere beschrijvingen van het lesaanbod op de website staan. Bovendien gebruiken we minder ingewikkelde titels. Er zijn meer mogelijkheden voor het volgen van losse lessen of kortere lesblokken. Daarnaast hebben we meer aandacht voor de leerroutes en de samenhang tussen de verschillende cursussen binnen één school.
- We zijn bezig verschillende vormen van abonnementen uit te werken.
- Er wordt gewerkt aan een plan om de locatie Leusden een facelift te geven.
Binnenkort ontvangen onze klanten een uitnodiging om deel te nemen aan het klantonderzoek 2023. We hopen van harte dat iedereen (weer) wil meedoen! Met deelname help je Scholen in de Kunst om de organisatie nog verder te verbeteren. Bovendien maak je kans op een gratis cursus in het nieuwe seizoen.